آگاهی

گلهای راهنمایی جلد اول مکانیسم آفرینش و حل برخی مشکلات

همه می خواهند از راز آفرینش آگاه شوند. بشر برای فهمیدن حقیقت هر چیز حاضر است تا حد فداکاری کوشش نماید چنانکه در طی چند هزار سال تاریخ کنونی بشریت هزاران فیلسوف ،حکیم، عالم، دانشمند، فکور در این راه زحمت کشیده، درس ها خوانده، صدمه ها دیده، بررسی ها نموده و کتب و آثار فراوان از خود بجای نهاده اند. علما و فلاسفه امروز در سایه کشفیات علمی که مهمترین آن ها شکافتن اسرار اتم است فلسفه های جدیدی در موضوع عالم وجود ساخته و پرداخته اند.

آیا سخنان فلاسفه قدیم و جدید را حقیقتی هست؟

گویم خیر... حقیقت آنجا نیست.

می پرسید: پس حقیقت کجاست؟

می گویم حقیقت در «حکمت نوین» است که این اسرار را بر شما مکشوف و باز می کند.

در جلد اول «حکمت نوین» اسرار مکانیسم آفرینش و راز حواس 21 گانۀ بشر و جواب بسیاری سؤالات را که پرسش کنندگان کرده اند خواهید خواند.

شما را به خواندن کتاب «حکمت نوین» دعوت می نمایم تا چیزی را که هرگز نخوانده و نشنیده اید دریابید. چگونگی این مطلب را پس از آشنایی به «حکمت نوین» خواهید دانست.

تاریخ دانش و آثار موجودۀ آن گواهی می دهد بسیاری مردمان بزرگ که فیلسوف یا عالم یا حکیمشان خوانده اند پس از بررسی های بیشمار و اتلاف عمر گرانبها کتاب های زیاد نوشته اند که متاسفانه با عباراتی مشکل و نافهمیدنی تنظیم گردیده و جز افراد خاص و عدۀ معدودی که آشنا و مسبوق به علم آن ها بوده اند کسی را یاری فهم آن نیست.

لیکن امروز «حکمت نوین» با عباراتی ساده که اشخاص نادان نیز از آن بهره توانند بردن در دسترس شما قرار می گیرد. از مزایای بزرگ حکمت نوین نورانی سادگی و روشنی است چنانکه فهم مطلب بر همگان میسر است.

بخوانید تا به راستیهای جهان دانا شوید.

قسمت زیر نیز از دیباچه کتاب نقل شده است: