دارالعلم حضرت آیه الله مرعشی سرپرست انجمن دانشوران اسلامی اهواز

گلهای راهنمایی جلد اول نظراتی دیگر از همگامان وحدت نوین جهانی در ایران گلچین از برخی نامه‌های رسیده

آقای یدالله روشن، سازمان محترم وحدت نوین جهانی.

محترماً، تأسیس و تشکیل سازمان وحدت نوین جهانی قدم بسیار مثبتی است که در راه اعتلای کلمه مقدس توحید و هدف یگانه‌پرستی برداشته شده و نشریات آن از نظر توحید استدلالی درخور تحسین است.

انجمن دانشوران اسلامی اهواز بدین مناسبت صمیمانه‌ترین تبریکات اعضاء انجمن را تقدیم و از پیشگاه حضرت احدّیت توفیقات و تأییدات روزافزون برای هیئت مدیره محترم آن سازمان مسئلت نموده و امیدوار است روزی رسد که در اثر اقدامات مجدانه و خستگی‌ناپذیر آن سازمان شعارمقدس لااله الاالله در سرتاسر گیتی افراشته گردد، با تقدیم احترامات.

آقای ابوالفضل صراف مأموری - نویسندۀ کتاب مرجان اصفهان، مقام منبع انتشارات وحدت نوین جهانی برای من موجب مسرّت است که خدمت استادان ارجمندم جناب آقای حشمت‌الله دولتشاهی و حضرت آقای دکتر شهاب‌پور نامه می‌نویسم. رهبران عالیقدر مدت چندین سال است که حقیر افتخار نمایندگی انتشارات شما را دارم.

کتب ارزندۀ شما را هر سال با کمال دقت و آزادی فکر مطالعه می‌کنم و به راستی استفاده‌های خوب و مفیدی تا آنجا که باید و شاید می‌برم. امید است سال‌های متمادی بتوانم از وجود دانشمندانی همچون شما استفاده کنم. اطمینان دارم هدف بزرگ شما و زحمات شبانه‌روزیتان فقط و فقط به منظور سعادت انسان‌ها است. لذا موفقیت شما را در راه ارشاد مسلمانان حقیقی از پیشگاه قادر متعال خواستارم. با تقدیم احترامات.