23- آیا روح بزرگ می شود؟

مکانیسم آفرینش مکانیسم آفرینش
سلامت در وضع زندگی انسان بسیار مؤثر است. فضانوردان برای زندگی در ایستگاه بین المللی فضایی باید دارای سلامت کامل باشند. در عکس سرگی ولکف اکراینی به مدت 365 روز و 22 ساعت و 33 دقیقه در فضا زندگی کرده بود را نشان می دهد.

دانستید حلول روح در بدن انسان چگونه است و از چه موقع داخل آن می‌شود ؟

در عالم لایتناهی روح همیشه بوده و هست و خواهد بود و فنا و زوالی برای آن متصور نیست. هر کدام از آلتها کامل شود روح با آن کار می‌کند چه در حال جنینی چه در حین بچگی. هر چه ماشین بدن تکمیل شود روح با آن بهتر عمل می‌نماید. گویم پس این که می‌گویند رشد پیداکرد، بزرگ شد، رشد فکری و عقلی یافت مراد همین است. روح کم یا زیاد نمی‌شود. کوچکی و بزرگی و کوتاهی و بلندی ندارد، همیشه به یک میزان است ولی آلت او رشد و نمو می‌کند.

این آلت حاضر شده برای اینکه مثلاً دوران یک سالگی را طی نماید. روح به همان اندازه از آن استفاده می‌کند. بعداً هر چه رشد کند یعنی ظرف بزرگتر گردد روح بیشتر از آن استفاده می‌کند. مثلاً حواس بینایی یا شنوایی یا وجدان طفل دو ساله به اندازه یک مرد سی ساله نیست به علت این که ظرف او هنوز رشد نکرده و استعداد ندارد.

یک رادیوی پنج لامپ به قدر پنج لامپ از برق استفاده می‌کند و رادیوی ده لامپ به قدر ده لامپ از آن استفاده می‌برد. برق همان برق است و کوچک و بزرگ و کم و زیاد نشده بلکه ظرف کالبد رادیو تفاوت کرده به علاوه قابلیت هم متفاوت است.