مجله لیشتهورت ـ اوبرسولز ـ نکار ـ آلمان

دینامیسم آفرینش ترجمه خلاصه ای از برخی نامه‌های واصله از نقاط مختلف جهان

29/2/56
ما معتقدیم که دوستی برادرانه شما در این راه «وحدت نوین» راهنمائی نیکو می‌باشد. در شروع این راه همه دست به دست هم داده‌اند تا از گذشته‌ها پند بیاموزند و راه نوینی بیابند تا بشریت را برای مسائلی که در آینده پیش خواهد آمد رهنمون شوند. در این طریق می‌بینیم که شما به طور خستگی‌ناپذیری فعالیت می‌کنید و جرات و شهامت و نیروی واقعی به خرج می‌دهید و ما برای شما در این طریق که در پیش گرفته‌اید موفقیت های روز افزون را خواستاریم. در این راه واضح و روشنی که ما پیش گرفته‌ایم از شما دوستان عزیز توقع داریم که با ما کمک و همکاری نمایید.
ما به‌خوبی درمی‌یابیم که انتشارات برادرانه شما که تحت عنوان «وحدت نوین جهانی» است حاوی همان نکات و مطالبی است که در نشریه ما به نام «لیشتهورت» وجود دارد که نسخه‌ای از آن‌ را همراه این نامه تقدیم نموده‌ام. اقدامات شما بسیار به جا و مناسب و به موقع است و امیدوارم در آینده برای مردمانیکه در طلب و جستجو و کوشش هستند کمک و راهنمای بزرگی باشد.
استدعایی از شما داریم که از قبول آن از طرف شما متشکر خواهیم بود و آن این است که هر اقدامی انجام می‌دهید به ما اطلاع فرمائید تا از نظر شما آگاه باشیم. لطفا در این مورد تأمل نموده و با دوستان خود مشورت کنید. بسیار خوشحال خواهیم بود که در اقداماتی که ما انجام می‌دهیم ما را کمک و پشتیبانی کنید تا بتوانیم بدین‌وسیله خدمات بیشتری به عالم بشریت انجام دهیم. بسیار به جا و مناسب خواهد بود که نشریه «وحدت نوین جهانی» را مرتبا برای ما ارسال دارید تا ما هم به فعالیت و کار شما آشنایی کاملتر حاصل نمائیم.