آقای دیوید بدبروک ـ دبیر کل فدراسیون جهانی اسپریتو آلیست ها (علمای روحی) مرکز ـ لندن ـ انگلستان

دینامیسم آفرینش ترجمه خلاصه ای از برخی نامه‌های واصله از نقاط مختلف جهان

9/4/54
وظیفه خود می‌دانم که با نهایت صداقت از نامه شما که به ضمیمه کتاب کوچکی به نام «تبریک های عید جهانی طبیعی» رسید تشکر کنم و امیدوارم که بدین وسیله هدفی را که در بسیاری کشورها آغاز نموده‌اید به‌صورت اجرا و انجام درآید.
شاید برای شما جالب باشد که بدانید که این سازمان کنگره جهانی خود را از 11 تا 18 سپتامبر امسال در آمستردام هلند منعقد می‌کند و در آن نمایندگان 50 کشور جهان شرکت خواهند نمود.
30/4/55 در این جا شرح حال مختصری از خود خدمتتان می‌فرستم شاید برای شما مفید باشد. من پنج جلد کتاب درباره اسپریتوالیسم و فلسفه اسپریتوال (روحی علمی) نوشته‌ام. در این کشور و در کشورهای اروپا بیشتر از 7000 مرتبه سخنرانی کرده و در انتهای سخنرانی ها نمایش هایی از روشن‌بینی و روشن شنوی داده‌ام زیرا من یک‌نفر مدیوم (واسطه گفتگوی با ارواح) هستم که سی سال سابقه در این کار دارم. من یک مطب وسیع روحی را در مدت شانزده سال اخیر اداره کرده‌ام که در آن ها با همکاری دستیارانم به بسیاری بیماران که از امراض گوناگون رنج می‌بردند شفا و بهبودی داده‌ایم. به علاوه در مطب من معالجات روحی از راه دور هم انجام می‌شود و مردمان بیماری از همه نقاط جهان داریم که نسبت به شفای آن ها اقدام می‌کنیم.