آقای عبدالرحمن محمد المدنی حسنی مدیر مدرسه تهذیب برای حفظ قرآن مجید و اشاعه فرهنگ اسلامی- مدینه منوره کشور عربستان سعودی

دینامیسم آفرینش ترجمه خلاصه ای از برخی نامه‌های واصله از نقاط مختلف جهان

3/12/1373این موضوع بر وحدت جهانی شما و اعضاء عامل آن مخفی نیست که گفتار وقتی از طرف کردار پشتیبانی نگردد از آن سود مورد نظر به دست نخواهد آمد و خداوند متعال ذم و تقبیح نموده است قومی را با این آیه کریمۀ: «ای کسانی که ایمان آورده‌اید چرا می‌گوئید آن چه را نمی‌کنید.؟» عالم اسلام امیدوار است که اعمال شما را و اقوال شما را که به خیر و خوشبختی آن است تایید نماید. و شرط اساسی در هر عمل خالص بودن در راه خداوند متعال است.
18/4/74 ـ کتاب شما به نام «مکانیسم آفرینش» عز وصول بخشید و این کتابی است که دربارۀ عالم روح و جسم و غیره و دانش های جدیده‌ای که تا کنون کسی دربارۀ آن سخنی نگفته بحث می‌کند و همانا که این بنده و دوست دانشمندم استاد عبدالوهاب عباسی در آن بررسی کردیم و آن‌ را مملو از معلومات مهمه‌ای از حکمت و فلسفه جدید نوین یافتیم که نشانه دانشمندی و عمق معلومات جناب آقای حشمت‌الله «معروف به حشمت السلطان» است و این یک هدیۀ پرقیمتی است که دارای پایه‌های استوار است. لذا از خداوند متعال توفیق نویسنده آن‌ را در نشر این گونه کتاب های پرقیمت خواهانیم.